Nacházíte se zde: Úvod » Pro zákazníky » Nápověda » Přihlášení a problémy s přihlášením

Přihlášení a problémy s přihlášením


nahoru

Jak získám přístupové údaje do klientské sekce?

Přístupové údaje Vám automaticky vygenerujeme a zašleme při Vaší první objednávce. Heslo doporučujeme změnit ihned po prvním přihlášení, uživatelské jméno můžete změnit taktéž (resp. nastavit jméno vlastní). Změnu proveďte v klientské sekci, v části Osobní nastavení v záložce Přístupy.


nahoru

Nemám přístupové údaje do klientské sekce

Pokud z nějakého důvodu nemáte platné přístupové údaje do klientské sekce, můžete si je nechat nově vygenerovat a zaslat e-mailem. Doručeny budou na Váš kontaktní e-mail vedený v našem systému. Požadavek podejte pomocí formuláře na přihlašovací stránce klientské sekce.

Žádost z uvedeného formuláře může podat kdokoliv. Možnost zaslání přistupových údajů tímto způsobem je možné zakázat - v klientské sekci v části Osobní nastavení v záložce Přístupy.


nahoru

Nemohu se přihlásit do klientské sekce

Zkontrolujte nejprve velká a malá písmena v Vašem jméně a hesle, pokud údaje kopírujete (např. z e-mailu), zkontrolujte, zda omylem nepřidáváte nějaký znak (nejčastěji mezeru nebo konec řádku). Pro správné přihlášení a fungování klientské sekce je potřeba mít v prohlížeči povoleno přijímání cookies a zapnutý javascript. Můžete si také nechat zaslat nové přístupové údaje. Pokud problémy přetrvávají, obraťte se na naší zákaznickou podporu.

Pokud ve výše zmíněném není problém, pak jste zřejmě připojeni k Internetu tak, že se Vaše veřejná IP adresa dynamicky mění při každém požadavku. Jedním z bezpečnostních atributů aplikace klientské sekce je i kontrola IP adresy uživatele, pokud se IP adresa v průběhu sezení změní, dojde k odhlášení uživatele. V tomto případě prosím použijte jiné připojení k Internetu.


nahoru

Zpět na přehled nápovědy

Další domény za akční ceny

Ocenění Českého hostingu - Nejlepší webhosting PHP + MySQL a Webhosting roku Twitter Českého hostingu

Zákaznická podpora je nyní off-line