Nacházíte se zde: Úvod » Pro zákazníky » Nápověda » Faktury - daňové doklady

Faktury - daňové doklady


nahoru

Dostanu fakturu v tištěné podobě?

Fakturu - daňový doklad Vám vystavíme v elektronické podobě - ve formátu PDF a pošleme na Váš e-mail ihned po uhrazení Vaší objednávky.

Elektronickou podobu využíváme v souladu s §26 Zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a čl. 5.5 našich obchodních podmínek. Doklad tak máte k dispozici okamžitě, elektronická podoba šetří náklady a životní prostředí. Doklad můžete plnohodnotně využít ve svém účetnictví, je podepsaný kvalifikovaným systémovým certifikátem a opatřený také strojově pořízeným podpisovým záznamem.

Daňový doklad vystavujeme ihned po uhrazení Vaší objednávky, kterou provedete na základě e-mailové výzvy (proforma faktury).


nahoru

Jak mohu získat starší daňový doklad?

V klientské sekci v části Platby a faktury jsou k dispozici ke stažení všechny doklady minimálně dva roky nazpět. Starší doklady Vám v případě potřeby poskytneme na požádání.


nahoru

Jak často probíhá fakturace?

Fakturace hostingu a udržovacích poplatků domény standardně probíhá jednou za rok. Automaticky vystavujeme s předstihem proforma fakturu, kterou zašleme na Váš e-mail.

Některá doménová jména je možné po dohodě registrovat i na více let, stejně tak je možné zaplatit na více let hosting domény. V případě zájmu se prosím informujte u naší zákaznické podpory.

Virtuální a dedikované managed servery standardně fakturujeme měsíčně, čtvrtletně nebo ročně, dle volby klienta.


nahoru

Změna údajů na dokladu

Potřebujete-li opravit nějaký údaj na vystaveném daňovém dokladu, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu.

Pokud chcete změnit odběratele na dokladu je potřeba nejdříve změnit odběratele služeb. Změnu odběratele na daňovém dokladu je možná pouze do 15. dne měsíce následujícího po měsíci, v němž byl doklad vystaven!


nahoru

Fakturace bez DPH pro podnikatele v rámci EU

V případě požadavku na fakturaci služeb bez DPH pro zahraniční podnikatele z některého ze států Evropské unie je potřeba nám tuto skutečnost předem sdělit (např. v poznámce objednávky). Po ověření platného VAT ID nastavíme pro daného odběratele fakturaci bez DPH na základě reverse charge.


nahoru

Zpět na přehled nápovědy


Potřebujete poradit?
Jsme online