Nacházíte se zde: Úvod Podpora Nápověda Klientská sekce Přihlášení a problémy s přihlášením

Jak získám přístupové údaje do klientské sekce?

Přístupové údaje Vám automaticky vygenerujeme a zašleme při Vaší první objednávce. Heslo doporučujeme změnit ihned po prvním přihlášení, uživatelské jméno můžete změnit taktéž (resp. nastavit jméno vlastní). Změnu proveďte v klientské sekci, v části Osobní nastavení v záložce Přístupy. Pro vyšší zabezpečení také doporučujeme aktivovat dvoufaktorovou autentizaci.

Nemám přístupové údaje do klientské sekce

Pokud z nějakého důvodu nemáte platné přístupové heslo do klientské sekce, můžete si nastavit nové s využitím e-mailu. Na na přihlašovací stránce klientské sekce zadejte do formuláře Zapomněli jste heslo? jméno Vaší domény, a systém zašle na kontaktní e-mail vedený v našem systému odkaz, na němž je možné nastavit heslo nové (přihlašovací jméno je tam zobrazeno také).

Žádost z uvedeného formuláře může podat kdokoliv. Tuto funkci můžete pro Váš uživatelský účet v případě zájmu zakázat - v klientské sekci v části Osobní nastavení v záložce Přístupy.

Nemohu se přihlásit do klientské sekce

Zkontrolujte nejprve velká a malá písmena v Vašem jméně a hesle, pokud údaje kopírujete (např. z e-mailu), zkontrolujte, zda omylem nepřidáváte nějaký znak (nejčastěji mezeru nebo konec řádku). Pro správné přihlášení a fungování klientské sekce je potřeba mít v prohlížeči povoleno přijímání cookies a zapnutý javascript. Můžete si také nechat zaslat nové přístupové údaje. Pokud problémy přetrvávají, obraťte se na naší zákaznickou podporu.

Dvoufaktorová autentizace

Dvoufaktorová autentizace přidává další úroveň zabezpečení přihlášení do klientské sekce. Vedle standardního uživatelského jména a hesla je přístup podmíněn zadáním jednorázového kódu. Tento kód je unikátní a každých 30 sekund se mění (Time-based One Time Password - TOTP). K jeho generování slouží specializované aplikace. Ty jsou dostupné jak pro mobilní zařízení, tak pro desktop, tipy na některé najdete na stránce Doporučený software.

Dvoufaktorová autentizace je sice volitelným způsobem zabezpečení přístupu, nicméně velmi účinným. Proto ji doporučujeme používat.

Dvoufaktorovou autentizaci můžete aktivovat v klientské sekci, v části Osobní nastavení, v záložce Přístupy. Aktivaci provedete vložením klíče do Vaší TOTP aplikace. Jednoduše naskenováním QR kódu, zadání je možné i ručně. Případnou deaktivaci můžete provést tamtéž. Pokud ztratíte možnost Vaši TOTP aplikaci používat (a tudíž se nemůžete přihlásit, a provést případnou deaktivaci a novou aktivaci), obraťte se na naši zákaznickou podporu.

Pro větší pohodlí je součástí naší dvoufaktorové autentizace i whitelist IP adres - tedy seznam důvěryhodných IP adres daného uživatele. Při přihlášení z IP adresy uvedené ve whitelistu není dvoufaktorové ověření vyžadováno. Spravovat svůj whitelist můžete taktéž v klientské sekci.

Zpět na nadřazené téma

Objednejte si hosting ještě dnes

Špičkový webhosting s pohodlnou klientskou sekcí a profesionální zákaznickou podporou.

  • 14 dní na vyzkoušení
  • Garance vrácení platby do 30 dnů

125 Kč 59 Kč

71,39 Kč s DPH/měsíc

Akční sleva 53 % pro nové objednávky na 1. rok

Nahoru