Nacházíte se zde: Úvod Kontakty Pracovní místa

Pracovní místa

Český hosting neustále rozšiřujeme a vyvíjíme nové služby. Hledáme stále nové šikovné zaměstnance. Přijďte posílit náš tým.

Linux administrátor

Pracovní poměr Hlavní pracovní poměr
Místo práce Jeseniova 52, Praha 3 - Žižkov / Homeoffice
Pracovní doba Úvazek 37,75 hodin týdně
Flexibilní pracovní doba se střídáním směn po týdnech:
3x týdny Po-Pá ranní/denní/večerní
1x měsíčně dohledový týden s víkendovou službou
Nabízený plat 50 000 Kč, zaměstnanecké benefity a projektové odměny

Náplň práce

  • správa fyzických i virtualizovaných webhostingových serverů a dohled nad jejich provozem
  • spolupráce a pomoc od zkušených senior administrátorů
  • řešení požadavků klientů (úpravy konfigurací, práce s logy, pomoc při optimalizaci provozu aplikací, bezpečnost provozu..)
  • instalace a konfigurace serverů vč. HW strojů, provádění úkonů v datových centrech
  • možnost zapojení se do vývoje nástrojů a nových služeb

Co potřebujeme

  • dobrou znalost Linuxu, ideálně zkušenosti s distribucí Debian
  • znalost Apache, PHP, MySQL, postfix
  • orientaci v oblasti síťových aplikací, systémů a protokolů, zkušenost s konfigurací firewallu
  • výhodou znalost Ruby, programování v Shellu, základy PHP a dalších jazyků
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost a právní a morální bezúhonnost
  • komunikativnost a vstřícný přístup ke klientům

Oceníme

  • Předchozí praxe z oboru webhostingu
    (pozice je však vhodná i pro juniory, pokud se chcete webhostingu dlouhodobě věnovat)

Nabízíme

  • práce na HPP na Praze 3
  • plat 50 tis. + benefity (v případě juniora nástupní plat 30 tis Kč a zaškolení)
  • zázemí stabilní firmy a možnost mnoho se naučit (povede Vás senior-administrátor)
  • prostor pro osobní i profesní růst a seberealizaci
  • neformální prostředí a prima kolektiv

Zajímá Vás tato pozice? Kontaktujte nás

Zákaznická podpora

Pracovní poměr Hlavní pracovní poměr
Místo práce Jeseniova 52, Praha 3 - Žižkov / Homeoffice
Pracovní doba 40 hodin týdně
(Flexibilně Po-Pá 8–23, 1x měsíčně víkendy s náhradním volnem)
Nástupní plat 25 000 Kč
Plat po zapracování 35 000 Kč - 40 000 Kč + zaměstnanecké benefity

Náplň práce

  • Péče o zákazníky Českého hostingu. Budete pomáhat našim klientům s řešením jejich dotazů a přání ohledně webhostingových služeb a správy domén (nákup, objednávky, zprovoznění, nastavení apod.). Komunikujeme prostřednictvím helpdesku, telefonu a chatu.
  • Také se zapojíte do rozvoje služeb Českého hostingu (uživ. testování, návrhy na novinky apod.).

Potřebujeme

  • Komunikativnostradost z práce s lidmi, vstřícnost, trpělivost a ochotu pomáhat
  • Výbornou uživatelskou znalost PC a Internetu (dokázat hravě poradit se základním užíváním)
  • Perfektní českou gramatiku a dobré vyjadřování
  • Angličtinu na komunikativní úrovni pro chatování a psaní e-mailů (další jazyky výhodou)
  • Dobrou orientaci ve službách webhostingu a domén (co je webhosting, co je doména, k čemu jsou DNS, nastavení e-mailových klientů, FTP atd.)
  • Výhodou je znalost tvorby či správy webových stránek a aplikací
  • Právní a morální bezúhonnost

Nabízíme

  • Odborné školení v oblasti webhostingu a vedení zkušenými kolegy
  • Profesní, odborný a platový růst
  • Systém bonusů na základě vlastní výkonnosti
  • Příjemný kolektiv
  • Průběžné školení a vzdělávání (technické znalosti, profesionální komunikace, prodejní schopnosti atd.)
  • Neformální pracovní prostředí
  • Zaměstnanecké benefity (občerstvení, poukazy, volnočasové aktivity, sport a další)

Zajímá Vás tato pozice? Kontaktujte nás

Ostatní

Nenašli jste v nabídce volných pozic svůj obor či profesi, i přesto si ale myslíte, že budete pro náš tým přínosem?

Kontaktujte nás. Rádi s vámi možnost spolupráce projednáme.

Objednejte si hosting ještě dnes

Špičkový webhosting s pohodlnou klientskou sekcí a profesionální zákaznickou podporou.

  • 14 dní na vyzkoušení
  • Garance vrácení platby do 30 dnů

125 Kč 59 Kč

71,39 Kč s DPH/měsíc

Akční sleva 53 % pro nové objednávky na 1. rok

Nahoru