Nacházíte se zde: Úvod Podpora Nápověda Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Můj účet a faktury

Přihlášení do klientské sekce

Do klientské sekce se můžete přihlásit na muj.cesky-hosting.cz
Kliknutím na odkaz „Zapomněli jste heslo?“ si můžete poslat link na nastavení nových přístupů - stačí vyplnit název kterékoli Vaší domény. Na Váš kontaktní e-mail, vedený v našem systému, obdržíte odkaz, na kterém si nastavíte nové heslo a zjistíte také Vaše přihlašovací jméno ve tvaru CHXXXXX. Při vytvoření nového hesla si nezapomeňte uložit i přihlašovací jméno.

Při přihlašování si prosím ověřte, zda omylem nekopírujete také mezery a další znaky na začátku nebo na konci hesla či přihlašovacího jména a dávejte pozor na velikost písmen.

Pokud potřebujete pomoci s přihlášením, kontaktujte nás na podpora@cesky-hosting.cz

Jak začít používat hosting?

Kompletní správu si nastavíte v klientské sekci - od e-mailů až např. po instalaci šablony nového webu.
Připravili jsme pro Vás podrobného průvodce jak začít hosting používat.

Pokud potřebujete poradit, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.

Jak změním údaje na faktuře nebo odběratele služeb?

Nové údaje nám prosím zašlete autorizovaným požadavkem z klientské sekceZákaznická podpora. Při změně údajů odběratele na faktuře zároveň dojde ke změně odběratele služeb u Vašeho účtu.

Změnu odběratele na faktuře je možné provést pouze v měsící, kdy byla faktura vystavena nebo nejpozději do 15. dne měsíce následujícího po vystavení dokladu.

Nápověda: Změna údajů na dokladu

Kde najdu faktury?

Vaše faktury naleznete v klientské sekci → Platby a faktury. Fakturu si můžete stáhnout, nebo zaslat na e-mail.

Pokud potřebujete faktury starší 3 let, zašlete nám autorizovaný požadavek z klientské sekceZákaznická podpora.

E-maily

Jak nastavím Outlook, Thunderbird a další klienty?

Pro nejčastěji používané programy pro správu e-mailů můžete využít podrobné návody s náhledy obrazovek, viz níže.

K dispozici jsou návody na tyto klienty:

Nápověda: Nastavení poštovního klienta

Jak si nastavím Gmail, Outlook365 a další služby?

Pro propojení domény s Gmail nebo Outlook apod., je potřeba upravit DNS záznamy Vaší domény (zpravidla ověření vlastnictví domény, příslušné MX záznamy, SPF, DKIM atd.).

Konkrétní nastavení zjistíte u daného poskytovatele v jeho klientské sekci. Následně si záznamy nastavíte v naší klientské sekci → Správa Vaší domény → DNS.

Pokud si s nastavením nevíte rady, zašlete nám je autorizovaným požadavkem z klientské sekce → Zákaznická podpora.

Nápověda: Správa DNS

Nefunguje mi Outlook, Thunderbird, nebo jiný poštovní klient

Zkontrolujte nastavení Vašeho poštovního klienta podle nápovědy, nebo nám zašlete screenshoty nastavení klienta a chybové hlášení na podpora@cesky-hosting.cz.

Nápověda: Problémy s elektronickou poštou

Nefunguje mi příjem a nebo odesílání zpráv

Prosíme, zašlete nám podrobnosti o zprávě, kterou nemůžete přijmout nebo odeslat:

  • Adresu odesílatele a příjemce
  • Čas odeslání
  • Chybové hlášení, zprávu o nedoručení (failure notice, delivery failure apod.).

Nápověda: Problém s přijímáním a odesíláním pošty

Dostávám moc spamu

Pokud vám chodí příliš mnoho nevyžádaných e-mailů, doporučujeme zkontrolovat, zda máte zapnutý antispam a případně i filtrování spamu.

  • Antispam si snadno zapnete v klientské sekciSpráva Vaší domény → E-maily – editace konkrétní schránky.
  • Nemáte-li přístup do klientské sekce, můžete antispam nastavit pro konkrétní schránku, po přihlášení na: https://muj.cesky-hosting.cz/email/

Pokud antispam máte aktivní a spam Vám stále přichází, napište nám na podpora@cesky-hosting.cz

Moje zprávy končí ve spamu

Pokud Vaše e-maily padají příjemcům do spamu, doporučujeme doméně nastavit DKIM a SPF záznamy v klientské sekci → Správa Vaší domény → DNS.

Nápověda: Odeslané zprávy jsou označovány jako spam

Jak navýším prostor pro e-maily?

Můžete navýšit celkový prostor pro všechny e-maily nebo pro každou schránku zvlášť.

  • Každé jednotlivé schránce můžete nastavit samostatnou kvótu, až do celkové velikosti prostoru vyhrazeného pro e-maily, viz nápověda Nastavení velikosti schránky.
  • Pokud Vám nestačí kapacita e-mailových schránek, můžete si jednoduše dokoupit další prostor. Prostor objednáte z klientské sekce → Správa Vaší domény → Statistiky.

Aktuální ceny naleznete v ceníku doplňkových služeb.

Potřebuji další email k parkované doméně

Další email k parkované doméně nabízíme za 100 Kč + DPH/rok s 1 GB místa. Pro objednání nám prosím napište z klientské sekce → Zákaznická podpora.

Pokud potřebujete více místa anebo více schránek doporučujeme náš hosting. Získáte 20 GB prostoru a neomezený počet emailů. Hosting si můžete zdarma vyzkoušet objednáním v klientské sekci ve správě parkované domény, v části údaje o doméně. 

Obnovení e-mailových zpráv

Pro obnovu nám prosím zašlete autorizovaný požadavek z klientské sekce → Zákaznická podpora. Do požadavku napište:

  • Jakou schránku si přejete obnovit
  • Z jakého data

Obnovení je zpoplatněné dle ceníku.

E-mailové zprávy zálohujeme každou noc a uchováváme je 3 až 4 týdny nazpět, viz zálohování a obnovení dat.

Domény a DNS

Jak převedu doménu k Vám?

Objednejte převod domény na stránce objednávka anebo po přihlášení do klientské sekce. Po odeslání objednávky Vám zašleme email s instrukcemi, jak doménu převést (viz nápověda převod domény).

Pokud k nám chcete převést webové stránky a e-maily, připravte si vše potřebné podle návodu převod domény. Jakmile si vše připravíte, zašlete nám heslo k převodu domény (např. auth-info, auth-id kód atd.) a my převod dokončíme.

Jak získám auth-id kód cz domény?

Heslo k doméně .cz si můžete zaslat v klientské sekce → Správa Vaší domény, nebo přímo od CZ.NIC. V obou případech bude heslo doručeno na e-mail vlastníka domény. Heslo můžete v klientské sekci použít pro dokončení převodu domény nebo nám jej zaslat na podpora@cesky-hosting.cz.

Nápověda: Převod domény

Jak nastavím DNS, A/AAAA, MX, SPF, DKIM a další záznamy?

DNS záznamy nastavíte v klientské sekci → Správa Vaší domény → DNS.

Pokud si s nastavením nevíte rady, zašlete nám je autorizovaným požadavkem z klientské sekce → Zákaznická podpora.

Nápověda: Správa DNS

Jak přesměruji doménu?

Parkovanou doménu přesměrujete v klientské sekci → Správa Vaší domén → Alias, přesměrování.

Hostovanou doménu Vám rádi přesměrujeme my, na základě autorizovaného požadavku z klientské sekce → Zákaznická podpora. Do požadavku prosíme napište, jakou doménu a kam ji máme přesměrovat.

Jak nastavím alias domény?

Alias nastavíte parkované doméně v klientské sekci → Správa Vaší domén → Alias, přesměrování.

Viz nápověda: Alias

Webové stránky a redakční systémy

Mohu si u vás jednoduše vytvořit web nebo eshop?

Ano, u nás si můžete snadno vytvořit jednoduchý web z připravených šablon Můj první web nebo např. komplexní eshop v některém z redakčních systémů s jednoduchou instalací zdarma.

Šablony Můj první web si můžete prohlédnout v naší galerii. Instalace je dostupná v klientské sekci → Správa Vaší domény (s hostingem) → Aplikace.

Kromě hotových šablon nabízíme i instalaci na jedno kliknutí čistého Wordpressu, Woocommerce, Prestashopu, Drupalu atd. Instalace je také k dispozici v klientské sekci → Správa Vaší domény → Aplikace.

Nápověda Instalace na jedno kliknutí

Jak nasměruji doménu na Wix, Shoptet a další služby?

Pro propojení domény s WixShoptetem apod. je potřeba upravit DNS záznamy Vaší domény.

Konkrétní DNS zjistíte u dané služby v klientské sekci poskytovatele. Následně si záznamy nastavíte v naší klientské sekci → Správa Vaší domény → DNS.

Pokud si s nastavením nevíte rady, zašlete nám je autorizovaným požadavkem z klientské sekce → Zákaznická podpora.

Nápověda: Správa DNS

Nabízíte testovací adresu pro vyzkoušení webových stránek?

Ano, testovací adresu nabízíme. Můžete ji aktivovat v klientské sekci → Správa Vaší domény → Webserver → Nastavení, viz nápověda náhled webu

Webové stránky můžete otestovat i na Vaší doméně, úpravou souboru hosts ve Vašem PC, viz nápověda změna v souboru hosts.

Lze u Vás provozovat Wordpress?

Ano, náš hosting je pro provoz WordPressu skvěle odlazen. Nabízíme i instalaci na jedno kliknutí, která je k dispozici v klientské sekci → Správa Vaší domény → Aplikace, viz nápověda Instalace na jedno kliknutí.

Funguje u Vás Drupal, Joomla, Prestashop atd.?

Ano, všechny výše uvedené redakční systému u nás fungují. Tyto redakční systémy a i další, viz přehled, můžete nainstalovat i jedním kliknutím, z klientské sekce → Správa Vaší domény → Aplikace, viz nápověda Instalace na jedno kliknutí.

Potřebujete ověřit, zda u nás funguje i jiný redakční systém? Napište nám dotaz na podpora@cesky-hosting.cz.

Pomoc a řešení problémů

Nemám přístupové údaje nebo neznám adresu pro přihlášení do WordPressu

Pokud si nepamatujete přihlašovací údaje (jméno nebo heslo), můžete si na stránce přihlášení do WordPressu nechat poslat nové. Stačí kliknout na odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Do formuláře vyplňte administrační email, nebo uživatele a nové údaje Vám přijdou na administrační e-mail.

Nevíte jakou máte adresu pro přihlášení? Napište nám autorizovaný požadavek z klientské sekce → Zákaznická podpora a uveďte Vaší doménu.

Přihlášení do WordPressu nefunguje

Na stránce přihlášení do WordPressu si nechte poslat nové přihlašovací údaje. Stačí kliknout na odkaz „Zapomněli jste heslo?“ Do formuláře vyplňte administrační email, nebo uživatele a nové údaje Vám přijdou na administrační e-mail.

Nefunguje Vám přihlášení ani s novými údaji? Zašlete nám je i s chybovým hlášením, které Vám Wordpress zahlásil.

Pro rychlou pomoc, údaje zašlete z klientské sekce → Zákaznická podpora.

Nefungují mi webové stránky

Zašlete nám autorizovaný požadavek z klientské sekce → Zákaznická podpora.

Do požadavku uveďte:

  • Název Vaší domény
  • Chybové hlášení (pokud se zobrazuje).

Pokud používáte WordPress, může Vám pomoci i náš návod s nejčastějšími problémy.

Webové stránky se načítají pomalu

Pro ověření nám prosím zašlete autorizovaný požadavek z klientské sekce → Zákaznická podpora. Do dotazu uveďte název domény.

Připravili jsme také obecné rady, jak řešit problém s pomalém načítáním stránek.

Jak navýším prostor pro webové stránky?

Pokud pro webové stránky potřebujete více prostoru, můžete si jednoduše dokoupit další. Prostor objednáte z klientské sekce → Správa Vaší domény → Statistiky.

Aktuální ceny naleznete v ceníku doplňkových služeb.

Obnovení webových stránek

Webové stránky si můžete sami zdarma obnovit v klientské sekci podle nápovědy - zálohování dat

Pokud si s obnovou nevíte rady, napište nám požadavek z klientské sekce → Zákaznická podpora. Do požadavku napište:

  • Název domény
  • Datum, ze kterého si přejete stránky obnovit.

Webové stránky zálohujeme každou noc a uchováváme je 3 až 4 týdny nazpět.

Změna PHP

Jak změním, navýším PHP?

Pro změnu PHP doporučujeme tento postup:

Pokud v klientské sekci možnost přepnutí PHP řady nevidíte, nebo potřebujete se změnou pomoci, kontaktujte nás prosím. Pro rychlou pomoc, napište z klientské sekce → Zákaznická podpora.

HTTPS, Let's Encrypt

Jak nastavím Let's Encrypt certifikát?

Let's Encrypt nastavíte v klientské sekci → Správa Vaší domény → Webserver → Nastavení. Pokud možnost nastavení nevidíte, napište nám z klientské sekce → Zákaznická podpora.

Aliasované doméně lze Let's Encrypt nastavit přegenerováním certifikátu cílové (sub)doméně, viz nápověda - nastavení HTTPS.

Multihosting

Nabízíte Multihosting?

Ano, multihosting nabízíme. Pomocí webových aliasů můžete na různých doménách provozovat různé webové stránky, viz informace na této stránce.

Plnohodnotný multihosting nabízíme na virtuálních serverech. Na serverech můžete provozovat více domén a každé můžete nastavit vlastní hosting (prostor pro web a emaily). Viz nabídka na stránkách https://www.spolehlive-servery.cz

Nahoru