Nacházíte se zde: Úvod Podpora Nápověda Platby a fakturace Platby
Jak mohu provést platbu?
Pro platby v rámci České republiky je určen účet č. 1061626001/5500
, který je veden u Raiffeisenbank. Platbu je možné učinit několika způsoby:
- Bankovním převodem - provedení mezibankovního převodu trvá obvykle 1-2 pracovní dny, převod z účtu Raiffeisenbank nebo bank podporujících okamžité platby několik minut. Pro snadné zadání platby můžete využít platební QR kód, které najdete v zaslaném e-mailu nebo PDF dokladu.
- Platební kartou - v případě úspěšné transakce je platba zanesena do systému ihned.
- Složením hotovosti na náš účet na pobočce jakékoliv banky. Platba je připsána stejně rychle, jako u běžného bankovního převodu.
- Poštovní poukázkou typu A - připsání platby je stejné jako v případě bankovního převodu (pošta platbu odešle ze svého bankovního účtu).
Platby jiným způsobem (např. v hotovosti, nebo poštovní poukázkou typu C) nepřijímáme!
U každé platby nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol!
Kdy a jak dostanu informace pro platbu?
Po objednání služeb a schválení Vaší objednávky Vám zašleme informace pro zaplacení objednávky na e-mail, který jste uvedli v objednávce (nebo je nastaven jako kontaktní u Vašeho účtu v klientské sekci). Zpráva obsahuje všechny údaje pro provedení platby. K dispozici máte také proforma fakturu ke stažení v klientské sekci v části Platby a faktury.
Při prodlužování platnosti služeb Vám informace pro platbu zašleme e-mailem (volitelně i SMS) měsíc před expirací dané služby. Pokud v rozmezí 30 dnů expirují i jiné služby z Vašeho účtu, přidají se poplatky za jejich prodloužení do této výzvy k úhradě také pro pohodlné placení najednou.
Pokud se jedná o objednání některé z doplňkových služeb, které proběhlo na základě naší komunikace se zákaznickou podporou, informace pro platbu najdete ve výzvě k úhradě v klientské sekci.
Mezinárodní platby
Pro platby ze zahraničí je nejjednodušší využít on-line platby platební kartou, přepočet částky podle aktuálního kurzu provede vaše banka automaticky. Další možností je převod na bankovní účet (s nutností vlastního výpočtu částky k úhradě odpovídající ceně v Kč), pro něj použijte následující údaje (jedná se o jiný účet, než pro domácí platby):
IBAN: CZ9520100000002200245984
BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Banka: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1
Platby ze Slovenska a ostatních zemí EU
Pokud posíláte platbu z banky v některé ze zemí Evropské unie, náklady transakce minimalizujete využitím europlatby (SEPA).
Platby z jiných států
Platby z jiných států je třeba provést standardní zahraničním převodem. Tyto platby provádějte výhradně v režimu OUR (tedy s veškerými náklady na straně odesílatele)!
Variabilní symbol, podle nějž úhradu identifikujeme, vložte do poznámky platby.
Platba platební kartou on-line
Všechny platby je možné zaplatit on-line platební kartou. Přijímáme karty asociací VISA a MasterCard, karta musí mít povoleno provádění plateb přes Internet. Platební brána také podporuje platby s využitím Google Pay a Apple Pay.
Odkaz na spuštění transakce zasíláme v e-mailu s informacemi o platbě (po zpracování objednávky, při prodloužení služeb apod.), najdete jej také u každé platby v klientské sekci v části Platby a faktury. Po kliknutí na příslušný odkaz se dostanete na stránku s výběrem typu Vaší platební karty, po výběru typu karty pak budete přesměrováni na platební bránu, kde zadáte číslo Vaší karty, její platnost a ověřovací kód. Platební brána nás následně informuje o provedení transakce a v případě úspěchu je platba ihned zanesena do našeho systému a může být zpracována.
Bezpečnost
Využíváme platební bránu GPWebpay - 3D Secure. 3D Secure řešení je celosvětově standardizovaný proces placení a akceptace karet na internetu. Všechna data jsou přenášena zabezpečenými protokoly, citlivé údaje o Vaší kartě nedáváte nám, zadáváte je na platební bráně. My s těmito daty vůbec nepřijdeme do styku, jsme pouze informováni o výsledku transakce.
Kde najdu přehled mých plateb?
V klientské sekci v části Platby a faktury je k dispozici přehled všech dokladů k nezaplaceným platbám a také archiv všech daňových dokladů, které Vám byly v minulosti vystaveny a zaslány na základě přijetí platby.
Částečná úhrada
Pokud chcete z vystavené výzvy k úhradě hradit pouze nějaké služby (např. z důvodu nezájmu o prodloužení ostatních služeb, nebo třeba kvůli časovému rozlišení), předem nás o tom informujte. Příslušnou výzvu k úhradě upravíme či rozdělíme a platbu pak budete moct provést podle nového předpisu.
Minimální účtovaná částka
Minimální částka, na kterou vystavujeme výzvy k úhradě a kterou fakturujeme, je 50 Kč bez DPH. Týká se to zejména doplňkových služeb dle ceníku.