Nacházíte se zde: Úvod Podpora Nápověda Klientská sekce Změny jmen, hesel a údajů
Lze změnit přístupové jméno?
Hlavní přístupové jméno do klientské sekce je vygenerováno systémem a není možné jej změnit.
K tomuto primárnímu přístupovému jménu si však můžete nastavit i libovolné vlastní jméno. Pro přihlášení pak fungují obě uživatelská jména. Heslo je pro obě stejné.
Změna hesla pro přístup do klientské sekce
Změnu hesla můžete provést v klientské sekci, v části Osobní nastavení » Přístupy.
Heslo, které jsme Vám vygenerovali a zaslali při Vaší první objednávce, změňte hned po prvním přihlášení!
Všude doporučujeme používat silná hesla (tj. dostatečně dlouhá a využívající kombinaci písmen, číslic a speciálních znaků), a průběžně je obměňovat (nejen heslo do klientské sekce, ale i hesla k jednotlivým e-mailovým schránkám, FTP přístupům atd.)
Jak si mohu změnit fakturační údaje
Pokud chcete změnit fakturační údaje u svého účtu, využijte prosím formuláře pro autorizovaný požadavek v klientské sekci (v části Zákaznická podpora).
Sloučení uživatelských účtů
Pokud provedete objednávku z hlavních stránek Českého hostingu, je pro danou doménu vytvořen nový uživatelský účet. Pokud již u nás nějakou službu využíváte a novou doménu chcete přiřadit k existujícímu uživatelskému účtu, proveďte objednávku z klientské sekce.
Uživatelské účty je možné kdykoliv sloučit. V tomto případě je třeba se přihlásit do uživatelského účtu, který má být zrušen, a napsat z něj autorizovaný požadavek (formulář v části Zákaznická podpora). Do požadavku je třeba specifikovat účet, ke kterému mají být služby sloučeny (k identifikaci postačí např. uživatelské jméno pro přihlášení do klientské sekce).
Sloučením budou do cílového účtu přesunuty všechny domény a faktury (či nezaplacené výzvy k úhradě). Druhý účet bude smazán. Všechny závazky odběratele smazaného účtu přejdou na odběratele účtu, který bude zachován.